Monday 7 December 2009

antara aku, Dia dan Nikon

Dia...
ada Nikon besar
aku
ada nikon kecik

Dia...
mampu beli lens Leica
aku
guna kit lens percuma

Dia...
naik pacuan 4 roda
aku
pakai Rapid KL dan selipar

Dia...
guna studio besar
aku
pinjam bukit, hutan dan paya

Dia...
upah model2 yg lawa
aku
amik pepatung dan kerengga

Dia...
cipta webpage canggih bewarna-warni
aku
cuma blog putih overexpose

Dia...
banyak peminat2 setia
aku
harapkn pembaca comot yg sedang membaca ni

Dia...
ada nama, famous dan bergaya
aku
ada nama tp xfamous dan bersahaja

Dia...
aku
Nikonnya
dan nikonku
manakah?
pilihan hatimu

7 comments:

  1. Aku dan Nikon D90
    lebih comel jika diriku memiliki SB-900 & Nikon 85mm F1.8D
    Bilakah?

    ReplyDelete
  2. Kau duhal Bad. Aku sik ingat gik lah web pasal flash ya. Lamak dah. Kau dolok repair shutter ya RM250 kah?

    ReplyDelete
  3. Boh lalek ngan orang lain ya... Fokus jak ngan pepatung ko.

    ReplyDelete
  4. haha... hmm, sik brp igt ku, tp antara Rm200-Rm250 la.. seminggu lekak ya rusak agik.. tapi org kede ya baiki balit tanpa charge. Apa khabar nikon kecik ko tek? msh belum repair ka?

    ReplyDelete
  5. Nikonmu telah banyak berjasa kepada diriku! :-)

    ReplyDelete
  6. haha.. thanks :)
    aku menunggu utk bergambar bersama nikonmu jg nanti

    ReplyDelete