Friday 6 August 2010

Yes! I know what I want

sy percaya bahawa jodoh itu rahsia Allah.. apapun yang kita cuba kejar atau yang kita cuba elak, dan yang nampak mustahil untuk kita miliki atau yang sudahpun terlewati..
akan tetap terjadi jika telah ditakdirkan untuk kita..

setelah 2 tahun bergelumang dengan dilemma, saya sudah tahu apa yang saya mahukan, apa yang saya benar-benar perlukan!!!   (!!! = tanda sy betul-betul SERIUS)... lens Tokina AT-X 124 AF Pro DX II, bersabarlah lah semoga kita akan dapat bersama sebelum tahun 2011.. Amin..

4 comments:

  1. Pa mksud bad?? kau kawin dgn kamera? haha..

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya kita hanya boleh merancang tapi Tuhan yg menentukan.. aku dh dilemma balit sb aku jumpa Tokina AT-X 116 second-hand RM1600... so mgkn aku amik ya instead of AT-X 124

    ReplyDelete